کد خبر: 47438090
تاریخ انتشار: سه شنبه 18 خرداد 1395
خانه » حواشی » حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی » آیت الله العظمی نوری همدانی: مشکلات اقتصادی، تورم و رکود جدی است
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

حضرت آیت الله العظمی حسین نوری همدانی مدظله العالی تصریح کردند: مشکلات اقتصادی، تورم و رکود جدی است.

به گزارش چی 24 به نقل از حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی:

مرجع عالیقدر شیعیان جهان در دیدار با دبیرکل، اعضای شورای مرکزی، هیات اجرایی و دبیران استانی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سابقه این حزب گفتند: موتلفه اسلامی را بنیانگذار امور مهم سیاسی و فرهنگی و جهادی می دانیم و با این دید به اعضای حزب موتلفه اسلامی نگاه می کنیم و باید این بینش و فرهنگ را نشان دهید که سرمشق دیگران باشید.

ایشان افزودند: امروز هر شخص و گروهی که می خواهد در راه حق قدم بردارد باید به میدان بیاید. متاسفانه در کشور بر خلاف حرف فقها و مراجع حرفهایی وجود دارد، شما باید به میدان بیائید و حرفهایتان را بزنید. روزگاری سخنرانی و نوشتن اثر داشت اما امروز می بینیم کارهایی انجام می شود و حرف هایی زده می شود که بر خلاف نظر ما و شما است و دیگر فقط نوشتن و سخن گفتن کافی نیست باید به میدان عمل آمد.

حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی اظهارداشتند: امروز در کشور دو اراده برای اداره کشور وجود دارد، مقام معظم رهبری برای اینکه سوژه ای دست دشمنان ندهند بسیاری از مسائل را به صراحت بیان نمی کنند. در هر جامعه ای باید حرف حق و یک فکر حاکم باشد. حق دوتا نیست، دو فکر بودن اخلال ایجاد می کند و باعث می شود دشمن نفوذ کرده و اعمال قدرت کند؛ اسلام می گوید برای حق باید جهاد کرد و در راه خدا خون داد، عزت اسلام به جهاد است، تا کادری به وجود نیاید و از جان و خون خود نگذریم پیشرفتی نیز صورت نمی گیرد.

معظم له تاکید کردند: باید به میدان بیائیم و حرف خود را بزنیم و اگر حرفهایمان فقط در کاغذها باشد پیشرفتی نمی کنیم.  تاسفانه مشکلات اقتصادی و تورم و رکود جدی است و برای راهکارها باید به میدان آمد و حرف زد.

حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی تاکید کردند: همین مردم انقلاب را به ثمر رساندند و در جنگ تحمیلی دفاع کردند و خون دادند، این مردم راهنما و پشتیبان می خواهند و عاشق شهادت هستند، باید به میدان آمد و حرف زد. گفتن حق خجالت ندارد.

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین